16 de maig del 2010

Kota Bharu

Sortir d'una illa com Perhentians Kecil sempre és dificil... peró el viatge continua...
De l'illa hem marxat el Jorge (Madrid-Irlanda) i el Raul (Sant Sebastiàn-London) i anem a parar a Kota Bharu, ciutat costanera tocant a la frontera amb Tailàndia.
Ens allotjem a Menara Guest House. Habitació individual amb aire acondicionat i esmorzar 25 RMY. Els Amos són molt atents i simpàtics! a banda dels viatgers que coincidim allí.
A Banda de treure'm la sorra de totes les parts del cos i equipatge, mirem alguna peli i anem a sopar al Night Food Market.

Jo l'endemà vaig a fer-me el visat per Thailandia per tenir-lo el dia següent. Si alguna vegada aneu a fer-vos un visat porteu fotos... jo vaig haver de tornar al centre ciutat per fer-me les fotos carnet!
El visat per 2 mesos hem va sortir gratuït degut als incidents de Bangkok.

Una vegada feta la solicitud de visat, faig una volta per Kota Bharu amb el Raul. Mercat central, Museu de la segona gerra mundial, etc...
Per sopar tornem al Night Food market amb una parella (Colombia-Polonia) que viuen a Holanda. I a la 1 de la matinada el partit del Barça!

La idea era marxar l'endemà, però si està tant bè que decideixo quedar-me un altre dia...
Recullo el passaport, i fem una altre passejada amb el Jorge.

Al vespre anem a un restaurant xinès i ens menjem uns crancs i peix fresc. Boníssim.

Ara toca Tailàndia.

Algunes Fotos

2010-05-Kota Bharu (MY) https://photos.app.goo.gl/XeYy17YmA1LDX9Py9

---
English versión

2 comentaris:

1. ostres, quin mercat ple de verdures!!!! i peix. Són macrobiòtics? com xalaria jo. Sergi unes fotos molt xules. Ens has d'explicar alguna recepta típica que t'hagi agradat molt.
    petunetsss.

ResponElimina
  2. isabel24/5/10

sergiiii!!! xulissim tot!!! com xalaria el nei tambe en aquests mercats!