12 d’octubre de 2010

---
English version

Post que forma part del Monogràfic de Japó

Arribo a Hyuga sobre les 21h... i la Sally m’espera a l’estació per anar a prendre alguna cosa amb un altre couchsurfer, el Gianni (Sicília) que dorm a una altre casa. Portem la maleta a casa seva i sortim de festa amb una colla d’amigues i amics japonesos.
I acabo rebentat. Dormo com un nen.

L’endemà dinem a casa la Sally i per la tarda anem a la platja a provar de surfejar... Hyuga es veu que es un paradís pel surf. Almenys hi ha 100 surfers a la platja per excel•lència i una bona col•lecció de furgonetes surferes!

La remullada ens fa agafar gana per anar a sopar amb un Ramen i uns dumplings! I a dormir aviat.

Esmorzo amb la Sally i tren direcció Beppu, capital dels onsens... i a remullar-me una mica mes, ara amb aigua a 42 graus.

M’allotjo a un hostel amb onsen, i hem retrobo per casualitat amb el Gianni. Vaig a fer una volta pels onsens tradicionals i faig un bany al més autèntic, el Takegawara Onsen.

Vaig a sopar amb el Gianni Tempura de pollastre, i tornem passejant pel barri de locals per gent de negocis japonesos (amb senyores de companyia). I torno a fer un bany al hostel abans d’anar a dormir.

L’endemà dono un tomb per la platja, dino ramen i vaig cap agafar el Ferry cap a Kobe. Direcció Kyoto de nou! Ivan!!!!!

Algunes Fotos (o bé a fotos.elviatgedelsergi.com)