7 de setembre del 2011

Cartagena i Playa Blanca

---
English version

Arribo a Cartagena amb el Greg i la Marie, i busquem allotjament a prop de la ciutat emmurallada. Trobem el que busquem, econòmic i ben situat.
Pel matí vaig a fer una volta pel centre emmurallat. M’encanta! Carrers estrets amb cases colonials amb patis interiors molt ben conservats, cafès, tendes i muralles... que tot i ser molt diferent, el ritme dins de muralles es similar al de Tarragona.

Per dinar quedo amb el Greg i la Marie. Mengem peix i anem a fer el Tinto (cafè) a la ciutat emmurallada. I quant estem fent el Tinto en una plaça, ens fa un canvi de temps instantani i es posa a ploure molt fort! El refugi que trobem es l’escola de música, amb el seu pati interior preciós.
Pel vespre quedo amb l’Ana Milena per veure si vol quedar donar un tomb. Acabem menjant una pizza amb la seva amiga Maria, el Greg i la Marie.

La ciutat de nit és preciosa!

Quant ens llevem fem una petita bossa i anem via terrestre a la Playa Blanca, a l’illa Baru. Platja de sorra blanca i aigua del mar turquesa... una delícia de lloc.

Jo acampo sota un cobert per protegir la tenda del sol, i de cap a l’aigua! Com no...! Disfrutem del bon temps que ens fa.

Al vespre ens prenem un Coco loco i fem petar la xerrada...
Per la nit costa dormir per la calor que fa!
Pel matí lloguem unes ulleres per fer snorkel... quin munt de peixos per la mort de deu!
I per la tarda tornem a Cartagena amb llanxa ràpida.

Vaig a sopar amb L’Ana i la Maria a Bocagrande i sortim a fer unes cerveses ...

Pel matí passejo de nou per la par emmurallada, compro el tiquet de bus cap a Medellín i torno a quedar amb l’Ana i la Maria, aquesta vegada per dinar a La Mulata... una delícia restaurant.

I autobús nocturn de nou!

Algunes Fotos
2011-09-Bolivar (COL) https://photos.app.goo.gl/aQyieKvQjm3T5wKQ9

2 comentaris:

1. Eei!!!! Aquesta entrada i les altres també les he vist i la fan número ú “Hola, hola”, també, però no li ha estat possible penjat el seu comentari, que ho tens xapat? jo com sóc la mami em colo, jejeje.
    Uns posts molt macos amb llocs molt interessants i un de paradisíac, mira, a Tarragona hauràs de fer com diu en Guardiola, aixecar-te ben d'hora ben d'hora i... anar a la platja llarga... ooohh!!!! que tampoc està malament.
    apa que ho sàpigues, tots llegits i estudiats, quant vinguis ja ens podràs preguntar,treure’m nota.
    records i petunets!!!!

ResponElimina
  2. Molt bona entrada. Cartagena sembla una ciutat molt maca, i quines platges!!!!