22 d’abril del 2011

Buenos Aires de nou...

---
English version

Desprès de marxar cap amb tren cap a Posadas, visitar Iguazu, el sud del Brasil i la costa d’Uruguai he tornat a Buenos Aires.
Aquesta vegada m’ allotjo a San Telmo. M’agrada l’atmosfera que s’hi respira, els carrers empedrats i els bars i restaurants que omplen totes les cantonades.
Ens passa el que acostuma a passar si busques alguna cosa, que no la trobes. Mira que n’hi arriben a haver de hostels a San Telmo, i mira que ens hi fixem, però sembla que hagin tret els cartells perquè els veiem... Amb la Christina anem a fer un cafè amb wifi i busquem direccions concretes. Acabem al Asterion Hostel (Perú 1043) tranquil i cèntric.
Sortim a veure el barri de nit i jo m’acabo menjant un Bife de chorizo espectacular!
Hi havia gana...

L’endemà pel matí carrer que camino, carrer que veig hostels per tot arreu! Vaig a visitar el Museo de Bellas Artes que em faltava per veure. Acompanyo la Christina a veure el cementiri de la Recoleta i anem caminant fins al Retiro i Puerto Madero.
Jo torno al hostel a descansar... Tinc un missatge de la meva cosina Anna que s’ha tingut que quedar uns dies a BA per arreglar un tema del seu passaport. L’hi dic on estic i si vol venir l’endemà a veure el Madrid – Barça al Casal Català.
I al tornar de donar un tomb, tinc una nota de l’Anna... que viu a 4 quadres i que l’endemà a les 11 del matí tornarà.

Així ho fa, i anem a fer uns cafès i explicar-nos que em fet des d’Iguaçu. Visitem el Museo de Arte Contemporáneo i anem a comprar el dinar per fer-lo al Hotel on viu la Marta Ruiz (Vallenca i amiga de l’Anna). Raviolis a la carbonara amb xampinyons...
Quan es fa l’hora del Madrid – Barça, ens apropem al Casal Català per agafar lloc al teatre on el projecten amb pantalla gran... molt d’ambient, molt català i molta il•lusió. Acabem perdent, però jugant bé... no sempre podem guanyar...

Amb l’Anna i la Christina anem a sopar alguna cosa, i desprès anem a unes classes de Tango on ens hi espera la Marta. Anem al Buenos Aires Club (Perú 571) on la Marta ja porta anant-hi unes setmanes. El lloc és preciós i faig el que puc intentant ballant i tenint que portar a les noies.
Al acabar la classe actua una Orquestra tradicional de Tango la Maldita Milonga... M’ho passo genial i tanquem el local...

Al aixecar-me, hem sento mes gran que mai fins ara, faig anys! Un muffin amb una espelma per esmorzar! Amb la Christina i la Anna anem a la Boca, donem tombs fins que ens cansem.
Ens despedim amb la Christina que torna a Alemanya i la Anna i jo anem a fer una migdiada.
Com que em va agradar tant les classes de Tango, avui faré sessió doble de ball. Per començar classe de folklore, concretament el ball de la Chacarera, i a continuació una altre classe de ball de Tango. Mengem unes empanades i ens quedem a ballar amb una altre orquestra genial!
Abans de mitja nit l’Anna i la Marta hem sorprenen amb un pastís!!! Que maques!!!
Quant s’acaba l’orquestra, anem per San Telmo a veure que trobem... Acabem en un karaoke cantant “A quién le importa” i bevent uns Fernets amb cola...

Dormo fins que tinc que deixar el llit... Avui a la nit vull marxar cap a Mendoza.
Vaig a comprar el bitllet de bus i passejo pel centre.
Quedo per dinar amb les dues guapes de San Telmo... la Anna i la Marta. Bife i asado per despedir Buenos Aires amb un flan mixto de postres. Gents malament, no?

I fent un café a la Plaza Dorrego, ens trovem amb el Joan i l'Anna (Tarragona i Figeres)... El Joan és el germà d'una companya d'EGB meva, la Miriam! Que petit és San Telmo i el món!

Algunes Fotos
2011-04-Buenos Aires de nou (ARG) https://photos.app.goo.gl/xqs4LLmcbarRFf2Y6

1 comentari:

1. Hola, hola,

Ufff, ja he arribat a Buenos Aires, la veritat és que es veu una ciutat molt maca i veig que t'hi trobes molt a gust.

A veure què trobem ara a Mendoza.