6 de gener del 2013

Redescobrint Catalunya i Lisboa amb la Cathy

English version Traducción Automática al Castellano

Per Sant Esteve ha arribat directament de Honk Kong la meva amiga Cathy que vaig fer a Hong Kong  i que vam tornar a coincidir per cap d’any a Sydney. Volia venir de vacances per aquestes contrades, i hem acabat visitant una mica Catalunya i  Lisboa.

1a part. Redescobrint la Catalunya que conec.... (Veure 2a part)
Tarragona
Visitar la ciutat en que vius com a turista està bé fer-ho de tant en tant, i més si la ciutat te tanta història com Tarragona.
Els primers dies visitem les restes romanes del Pretori romà, la capçalera del Circ, l’Amfiteatre, les Muralles i l‘Aqüeducte i també anem a tocar ferro.

Curiositats de la vida quant passejàvem per les muralles vam coincidir amb tres turistes també de Hong Kong... es van apuntar a venir al Aqüeducte amb nosaltres.

A partir d'aquí, un parell de dies de carretera i manta... Podria titular-ho:
Tour per Catalunya en 2 dies
Dia 1
Visitem el Monestir de Montserrat. Pugem amb cremallera i anem a veure la Moreneta. Anem cap a Olot per donar una volta per la Fageda d'en Jordà. Visitem Besalú mentres s’encenen les llums que il·luminen el Pont fortificat i anem a fer nit a Figueres.

Dia 2
Després d'esmorzar visitem el espectacular Teatre-Museu Dalí (que ja feia temps que no hi anava) i anem a dinar a Cadaqués. I per acabar fem la visita a Girona obligada (m’encanta Girona!!!)

El 30 de Desembre anem a 1a La Silvestre de Renau (cursa i caminada), que han organitzat uns amics. Una bona manera d'acabar l’any!
Aprofitem per visitar el Santuari de la Mare de Déu de Montserrat de Montferri i Santes Creus abans d'anar a dinar a casa la meva mare.

Per acabar l’any anem a passejar per la costa Tarragonina. Anem a Tamarit i Altafulla. Dinem al Serrallo i ens preparem les bosses per Lisboa.

Sopem amb amics a Renau, fem les campanades i tirem petards a la plaça del poble fins que s’acaben! I juguem als personatges i pel·lícules amb anglès... un fart de riure!

Un molt bon final d'any

Algunes Fotos
2012-12-Catalunya (CAT) https://photos.app.goo.gl/Rhous5s6MfFNBxbg7

Veure 2a part. Lisboa

2 comentaris:

1. Carme29/1/13

Hola, hola,
    Quant de temps, des del setembre, ja ho trobava a faltar!!!! A més, aprofitant els links he tornat a llegir les entrades de Melbourne, Sidney i Melbourne. Sembla que el viatge l'hagués fet jo.
    En fi, com sempre m'han agradat molt les fotos. Espero que aviat tornis a moure't i que ho posis tot al blog (el que es pugui, es clar).
    Petonets!!!

PD. A que s'està bé al Four Seasons, encara que sigueu motxillers, eh?

ResponElimina
  2. Això, "manifiestate!", anves amb motxilla o amb trolley?, ostres ha vist més coses de Tarragona-Catalunya la Caty que molts d'aquí, molt bon tour, un altre vegada que vingui li toca anar al Delta i al MONTSANT...