20 d’agost del 2011

Bogotà i de casament a Espinal!

---
English version

Arribo a Bogotà sobre les 17h desprès de sobrevolar l'Amazones, i vaig amb autobús urbà fins al hostel que he reservat a prop del centre. L’endemà he quedat per anar a caminar amb una Couchsurfer que m’acollirà dues nits...

Al hostel veig que tinc un missatge al Facebook de l’Ana Milena (la Colombiana que vaig conèixer a la Xina), aquest cap de setmana està per Bogotà i ja havíem dit per quedar a prendre alguna cosa. Diu que ha quedat amb uns amics i que si mi vull apuntar... Clar que si!
Desprès de trobar l’apartament, hem retrobo amb la Ana un any desprès (i jo encara no he passat per casa!). La colla d’amics són la majoria excompanys de feina de l’Expo de Shanhai.

Provo l’aguardiente colombià, ens expliquem que ha sigut de les nostres vides (la meva continua igual)... Amb això que el Mauricio (un dels seus amics) hem diu que no m’he de perdre una cosa que passa l’endemà, el casament d’una cosina seva a prop del seu poble! Jo dic que he quedat per caminar... però a la mínima que insisteix en que hi he d’anar amb ells, m’apunto! Desconvoco la noia del Couchsurfing per anar a caminar.

El Mauricio viu amb el Carlos i m’adopten per uns dies! Deixo el Hostel i vaig a fer nit a casa seva, un apartament molt bonic i acollidor.

Pel matí, desprès d’esmorzar i revisar el cotxe, i trobar alguna cosa per posar-me, anem tirant cap a Espinal. Tres hores baixant dels 2600m que té Bogotà...
Anem un comboi de tres cotxes... a part del Mauricio el Carlos i jo, anem l’Alex i la Stella, una amiga seva que també es diu Stella i la Lorena (germana del Mauricio)

Arribem al Hotel, dinem i cap al casament!

El Carlos es el testimoni d’honor! La cerimònia és força similar a les que he vist a Catalunya.

Una vegada s’acaba anem en un restaurant amb una zona de vall molt fresquet (a l’Espinal fa molta calor). Parlo força amb el pare del Mauricio i ballo bastant amb l’Stella i la Lorena.

Pel matí (desprès de dormir) toca piscina...

I anem a dinar en un lloc Super chevere (com dirien aquí). Jo menjo llengua de vaca.

Tornem a Bogotà amb els nuvis. Tenen que agafar un vol cap a Cartagena pel matí i dormen a la casa.

Jo l’endemà dormo bastant... vaig a dinar amb el Mauricio i per la tarda visito el centre de Bogotà. El Museu Botero m’ha encantat.

M’han acollit Super bé, i m’ho he passat teta! Hem quedat que quan torni a Bogotà anirem a visitar Villa de Leyva plegats.

Jo agafo direcció nord.

Algunes Fotos
2011-08-Bogotà i Espinal (COL) https://photos.app.goo.gl/YZjcLuWqazfNL21S9

2 comentaris:

1. Hola, hola,

Bé, no t'has matat amb les fotos però al menys veiem alguna foto de Bogotà. A veure si ara que vas al nord t'estires una miqueta més.

Apa, petonets!!!!!!

ResponElimina
  2. Anònim11/9/11

Anònim ha dit...molta raó tens, "hola, hola,".
    Sergi es nota que no tens tant de temps per explicarnos a nosaltres i el necessites tot per fer aquestes peripecies de buscar roba d'anar mudat, esperem que quant tornis a Bogotà, ens passis un bon reportatge de la ciutat i de Villa de Leyva, si és possible...